Darmowa wysyłka DPD Pickup od 49 ZŁ !

Regulamin

Regulamin sklepu obowiązujący od 25.12.2014 r.


 

Regulamin sklepu internetowego www.sklep.mariall.pl

§ 1

Informacje ogólne

1. Regulamin zawiera zasady organizacyjne serwisu i jego akceptacja jest warunkiem korzystania z sklepu internetowego www.sklep.mariall.pl

2. Sklep internetowy www.sklep.mariall.pl prowadzony jest przez:

 Sławomir Nowak Mariall Design :

97-306 Grabica, Ostrów 36.

REGON 
590552076

NIP: 7711068444,

zwany dalej Sklepem, Sprzedającym.

3. Operatorem sklepu internetowego www.sklep.mariall.pl jest Sławomir Nowak Mariall Design z siedzibą :

97-306 Grabica, Ostrów 36.

REGON 
590552076

NIP: 7711068444, 

4. Pełna zawartość strony jest własnością Sławomir Nowak Mariall Design, a w szczególności teksty, grafika, fotografie, oraz oprogramowanie (Software) są chronione prawami autorskimi. Kopiowanie, rozpowszechnianie oraz powielanie bez zgody ich właściciela jest zabronione.


§ 2

Zasady korzystania z usług sklepu


 

1. Sklep internetowy www.sklep.mariall.pl prowadzi sprzedaż firan, zasłon, narzut, pościeli, prześcieradeł poduszek i obrusów, ceramiki dekoracyjnej i innych artykułów wyposażenia wnętrz.

2. Sprzedaż odbywa się poprzez internet w formie umowy zawieranej na odległość,
pomiędzy zamawiającym - zwanym dalej Klientem, a sklepem internetowym 
www.sklep.mariall.pl

3. Klient może dokonywać zakupów w sklepie internetowym www.sklep.mariall.pl po uprzedniej rejestracji umożliwiającej założenie własnego konta, lub też bez niej, jako użytkownik niezarejestrowany. Rejestracja jest dobrowolna. Rejestracja Klienta ułatwia zawieranie transakcji bez konieczności podawania danych do dostawy przy każdej transakcji i umożliwia otrzymywanie rabatów.

4. Wszystkie dane osobowe Klienta umieszczone w naszym sklepie celem rejestracji bądź składania zamówień są wykorzystywane tylko w celu obsługi zamówień, Klient ma do nich bieżący dostęp po zalogowaniu się w sklepie i prawo ich modyfikacji.
Sklep nie udostępnia danych żadnym podmiotom zewnętrznym.
Mariall Design zastrzega sobie prawo do wysyłania Klientowi informacji związanych tylko i wyłącznie z zamówieniem. 

5. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny towarów nie zawierają kosztów przesyłki. Sklep wystawia faktury VAT na życzenie klienta. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie sklepu internetowego, wprowadzania nowych towarów, bądź wprowadzania innych zmian. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

§ 3

Składanie zamówień

1. Zamówienia przyjmowane są poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie sklepu www.sklep.mariall.pl, poprzez e-mail: mariall@mariall.pl  lub telefonicznie.

2.Zamówienia złożone przez telefon będą przyjmowane w godzinach 9.00-16.00 od poniedziałku do piątku. 

3 . Do realizacji zamówienia konieczne jest podanie prawdziwych i bezbłędnie wypełnionych danych: imię i nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto, telefon kontaktowy, e-mail.

4. W przypadku podania nieprawdziwych, lub niepełnych, błędnych danych, Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży.

5. Przyjęcie zamówienia do realizacji zostanie potwierdzone mailowo przez Sprzedającego.

§ 4

Realizacja zamówień i formy płatności

1. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie, o dostępności lub nie informuje adnotacja umieszczona przy każdym towarze. W przypadku niedostępności części zamówionych towarów, a dokonania pomimo tego zakupu towaru przez kupującego, Sprzedający skontaktuje się z Klientem, w celu ustalenia, w jaki sposób zamówienie ma zostać zrealizowane: częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia.

2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego - bez opłat,
- płatność on-line Przelewy24,
 
PAYPRO S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań NIP 779-236-98-87, REGON 301345068, wysokość opłaty zależna od kwoty.
- płatności kartą, za pośrednictwem operatora Polcard. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- płatność on-line PayU, KRS 0000274399 PAYU S A, NIP 7792308495, REGON 300523444 - Grunwaldzka 186, Poznań, wysokość opłaty zależna od kwoty,
- pobranie -
płatność przy odbiorze przesyłki - 6 zł.

3. Kupujący jest zobowiązany do dokonania płatności kwoty będącej sumą zakupionych towarów i kosztów wysyłki.

4. Za moment dokonania płatności uważa się moment wpływu sumy określonej w ptk. 3 niniejszego paragrafu na konto Sprzedającego

5. Kupujący razem z zakupionym towarem otrzyma dokument zwrotu towaru i paragon fiskalny lub fakturę VAT wystawiony przez :

Sławomir Nowak Mariall Design

97-306 Grabica, Ostrów 36

REGON
590552076

NIP: 7711068444


 

6. W przypadku zamówienia przekraczającego kwotę 3000,00 (trzy tysiące złotych 00/100 ) PLN lub produktów na indywidualne zamówienie, Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu płatności przez zażądanie przedpłaty części lub całości wartości zamówienia.

7. Zryczałtowany cennik kosztów dostawy na terenie Polski :
darmowa wysyłka do punktu odbioru DPD Pickup zamówień powyżej 49 zł.

- darmowa dostawa kurierem DPD na terenie Polski zamówień na kwotę od 300 PLN dla zarejestrowanych klientów,  dla niezarejestrowanych klientów oraz dla zamówień do 299,99 zł - 19 zł
(do 29,5kg)..
InPost Paczkomaty24/7 na terenie Polski: zamówienia o wartości do 149 zł - 19.00 PLN (do 10kg)
- dostawa kurierem InPost na terenie Polski - 19 zł
(do 29,5kg)..
- dostawa
Pocztex Kurier na terenie Polski - 19 zł (do 20kg)..
- odbiór w punkcie 
DPD PickUp - 11 zł (do 20kg).
Pocztex Odbiór w punkcie - 12 zł (do 10kg).
Nie dotyczy przesyłki dla produktów gabarytowych, np: poduszki, kołdry, parasol ogrodowy itp. Nie dotyczy zamówień hurtowych.

8. Nie wysyłamy przesyłek zagranicznych "za pobraniem". Koszty i warunki wysyłek zagranicznych ustalane są indywidualnie.

9. Zamówione towary wysyłamy po skompletowaniu całości zamówienia nie później niż w terminie określonym przy produkcie o najdłuższym czasem realizacji. Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji zamówienia plus przewidywany czas dostarczenia przesyłki.

§ 5

Zasady zwrotu towarów

1.Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy
Dz.U. 2014 poz. 827 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. oprawach konsumenta).
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Zwrot należności następuje w ciągu 14 dni.

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

Sprzedawca nie odbiera przesyłek płatnych przy odbiorze ( „za pobraniem” ).


Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: mariall@mariall.pl lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.

Przesyłkę należy nadać na adres: MARIALL DESIGN, OSTRÓW 36, 97-306 GRABICA

2. Wyżej wymienione warunki zwrotu nie dotyczą produktów wykonanych według indywidualnego zamówienia Klienta i nie dotyczą sprzedaży na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej oraz podmiotów gospodarczych.

3.W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia uszkodzenia przesyłki podczas transportu, fakt ten powinien być zgłoszony przewoźnikowi i powinien zostać spisany w jego obecności protokół zniszczeń.

4. O przysługującym Kupującemu prawie do odstąpienia od umowy Sprzedający poinformuje Kupującego w chwili złożenia zamówienia, w dołączonym załączniku.

5. W przypadku skorzystania przez Kupującego z prawa odstąpienia od umowy, zwrot towaru, którego dotyczy odstąpienie winien nastąpić jednocześnie z przesłaniem oświadczenia o odstąpieniu lub w terminie 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu.

4. Towar, którego dotyczy odstąpienie należy przesłać w stanie niezmienionym chyba że zmiana wynikła w granicach zwykłego zarządu nad rzeczą, na adres sklepu wraz z dokumentem zwrotu, ( nie dotyczy dowodu zakupu i faktury ).

  1. Zwrot należności za odesłany towar i koszt przesyłki do nas dokonany zostanie na numer konta i adres podany w dokumencie zwrotu dołączonym do przesyłki w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedającego zwracanego towaru.

6. Sprzedający nie odbiera przesyłek odesłanych do siedziby Sprzedającego za pobraniem lub nadanych na koszt Sprzedającego.

7. Brak odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w sklepie internetowym nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
zawartej w drodze aukcji publicznej;
o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.


 

§ 6
Opis procedury reklamacyjnej:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: mariall@mariall.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: Mariall, Ostrów 36, 97-306 Grabica. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


§ 7

Inne informacje

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie znajdują przepisy kodeksu cywilnego Dz.U. 2014 poz. 827 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz wszelkie odpowiednie przepisy prawa polskiego. 

  1. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klienta zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z roku 1997 z późn. zm), Kupującemu przysługuje prawo wglądu w swoje dane osobowe, do ich poprawiania oraz do wniesienia żądania zaprzestania ich wykorzystywania (przetwarzania) przez Sprzedającego
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    W
    zór oświadczenia o odstąpieniu od umowy, oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy:

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Ja (imię, nazwisko kupującego):
niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

Data zawarcia umowy:

Numer zamówienia:

Data odbioru przedmiotów:

Imię i nazwisko kupującego:

Adres kupującego:

Data odstąpienia od umowy:

Numer rachunku bankowego do zwrotu należności:

Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej):

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru.

Nie odbieramy przesyłek płatnych przy odbiorze ( „za pobraniem”).


 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(Zwracamy się z uprzejmą prośbą o dołączenie oświadczenia do przesyłki ze zwracanym produktem co umożliwia zidentyfikowanie nadawcy w przypadku, gdy druk na etykiecie pocztowej jest nieczytelny, jak również o dołączenie oryginału paragonu, który jest wymagany przez Urząd Skarbowy przy księgowaniu zwrotu).
 
Nie odbieramy przesyłek płatnych przy odbiorze ( „za pobraniem”).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
 

Przejdź do strony głównej
Zapisz się do NEWSLETTERA i nie przegap żadnej OKAZJI! Zapisz mnie
Newsletter
Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach, a także masz szansę na uzyskanie kuponów rabatowych!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail
© 2024 Mariall. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ